
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره29
-
تعداد مقالات858
-
تعداد نویسندگان1,530
-
مقالات پذیرش شده196
-
مقالات رد شده662
-
درصد پذیرش22.84%
-
درصد عدم پذیرش77.16%
-
زمان پذیرش (روز)93
-
پایگاههای نمایه شده41
-
تعداد داوران95
-
تعداد مشاهده مقالات940,498
تعیین همزمان مکان و ظرفیت بهینه پارکینک خودرو برقی در یک شبکه توزیع با هدف کاهش تلفات، انحراف ولتاژ و افزایش پایداری ولتاژ
دوره 2، شماره 1، 1398، صفحات 0 - 0
1-
2-
3-
چکیده :
در حال حاضر، شبکههای قدرت از قابلیت ذخیرهسازی ناچیزی برخوردار هستند و به همین دلیل، استفاده از ظرفیت خودرو برقی در جهت اهداف شبکه¬های توزیع، توجه بسیاری از بهرهبرداران و برنامه ریزان را به خود جلب نموده که می¬توان با تجمیع باتریهای تکتک خودروهای موجود در یک پارکینگ شهری، ظرفیت ذخیرهسازی قابلملاحظهای را حاصل نمود که از دید شبکه بهعنوان یک منبع ذخیرهسازی واحد و یکپارچه، مورداستفاده قرار گیرد. از آنجایی که این خودروها در شبکه با دو کاربری بار الکتریکی و منبع تولید توان ایفای نقش می¬کنند بنابراین نقش به سزایی در بهره¬برداری از یک شبکه توزیع دارند. از این¬رو در این مقاله به جایابی و تعیین ظرفیت بهینه پارکینگ این خودروها در یک شبکه¬ی توزیع با هدف بهبود تلفات، بهبود پروفیل ولتاژ و افزایش پایداری ولتاژ پرداخته می¬شود. نتایج حاصل از شبیه¬سازی حاکی از دقت و کارآمدی روش پیشنهادی در تعیین مکان و ظرفیت بهینه این منابع است.
کلمات کلیدی :